2013-11-14

Blogg från sängen

Jaha här ligger jag i mörkret och mobilbloggar. Varför i mörkret? För att det är natt och jag är inte ensam i sängen så jag kan inte tända lampjäveln. Han somnade för typ tre timmar sen men jag verkar inte kunna sova. Han andas högt och långsam och mumlar iband. verkar skönt. Känner ba lite va i helveteeee varför är det min lott att ligga vaken hela nätterna!!! Orkar inte gå upp och ta en lergigan/propavan/whatever för då kommer jag bli så seg imorn och jag tänkte försöka ha ett liv då.

En annan grej som jag ska göra imorn är att köpa honung och gurkmeja. Läst recensioner på makeup alley av hemgjord gurkmejaansiktsmask och alla verkar helt hysteriska över detta! Även de som är torrisar med acne så det bådar ju gott. Återkommer med rapport om detta desperata grepp, potentiellt helt gul i ansiktet.

Gönatt alla creatures of the dark
/WERKIN' GIRL

1 kommentar:

  1. jag hade sex på fyllan med en kille som min kompis håller på med. och jag kan inte riktigt skylla det på alkohol för jag visste nästan att det skulle hända. jag har inte berättat för henne. först var det lugnt när jag såg honom, men jag träffar honom ändå lite då och då och han är så himla äcklig. när jag ser honom hör jag bara det konstiga grymtande han gav ifrån sig när han kom. alltså det ljudet plågar mig.
    hur gör man för att inte hata sig själv?

    SvaraRadera