2013-11-19

Avvisandets ABC

Hej alla boosters där ute. Nu ska jag berätta om en sak som hänt som sannolikt ligger inom normalitetens gräns men som fortfarande är sjukt påfrestande. Det handlar om avvisning. Jag hade glömt att jag hade denna sidan för det var längesen jag kände mig intim med någon. Men så fort känslan kom så var det som att alla gånger jag känt såhär kom tillbaka och jag blev helt övermannad.

Såhär: big-D och jag var på hans rum och kn lite. Märkte dock att han inte var så engagerad och frågade vad det var för fel. Han ba hmm jag vet inte. Jag försökte få honom att sätta ord på det och efter ett tag framkom det att han kände att han inte togs vidare i sexet på nåt sätt. Han kunde inte engagera sig riktigt. Min första tanke: "han hatar mig". Försökte dock tålmodigt få honom att förklara men utan vidare resultat. Typ: han är attraherad av mig men det är något som skaver. Något med distans och olika agendor och jag vet inte vad. Det enda jag tänkte var att han hatar mig, han vill inte ha med mig att göra, jag släppte in honom och nu stänger han av mig. Jag blev helt yr. Kunde inte fokusera på vad han sa utan jag tänkte bara du måste straffas. Hur ska jag straffa dig på värsta sätt? Jag hatar dig så mycket jag måste härifrån och så gick jag. 

Nu är jag en kall hård arg sten. Varför blir det såhär jämt? 

Förvirrade hälsningar från Queen Of The Najt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar