2013-11-09

Analsex pt 2

Hej alla boosters

Idag är det fredag och då kommer DN. En gång träffade jag en kille som jag var så fruktansvärt kär i. När vi åt mackor på morgonen så sa han "heder och ära åt dig som har tidning" och då blev jag så glad. Sen skrattade han asmycket åt att jag läste serierna först? Som att det skulle vara konstigt? 

 Werkin Girl skrev en trevlig text om analsex (ang var man träffar killar: jag ligger mycket med killkompisar eller folk jag hittar på krogen. Killkompisar är jättebra!! För då vet man att dom gillar en ändå liksom. Och det behöver inte bli konstigt alls, bara man är tydlig med att båda vet att det har hänt. Man kan säga typ "nu vet vi båda att vi legat med varandra?" och sen behöver det inte va så mycket mer) men jag skulle vilja komplettera med lite mer praktiska tips. 

Analsex kan man ha av olika skäl. Ett skäl är att man vill göra sig själv illa genom att göra saker som kräver viss intimitet trots att man inte är riktigt där mentalt. Det är ett dåligt skäl. En annan anledning är att man vill "äga" killar genom att vara supersexuell och kåt och galen och göra vad som helst. De blir sjukt impade och besatta när man själv är helt likgiltig inför aktiviteten som pågår. Det är ett listigt maktspel men vem vinner på det i längden? Ja inte du i alla fall, det är ett som är säkert. 

Det tredje skälet är att man tycker att det är sexigt och gött! Så lyxiga bevekelsegrunder. Då tycker jag att man ska köra. Det är en grym känsla att lägga över kontrollen till nån annan ett slag. Och rent fysiskt så ger det mycket pleasure. Man har faktiskt mycket så kallade svällkroppar runt den bruna sjöstjärnan (löllll), dvs motsvarande vävnad som finns i penis och g-punkt (varsågod för sexualkunskap för åk 5) Mina tips för en lyckad anal-moment är alltså följande: 

1. Var svinkåt!! Knulla inte i rövi när du är halvsugen. Ni kanske har knullat i fiffi innan och du är sugen på mer eftersom du är en female sexual beast!? Ja då är det dags. 

2. Ha mycket glid. Är själv emot glidmedel som inte är "organiskt" hehe men man får göra som man vill. Men inget jävla torrjuck.

3. För att det ska vara skönt med anal action krävs det att själva muskeln är avslappnad. Detta är något du måste ta ansvar för!! Slappna av aktivt i din sfinkter. Gå inte på nåt jävla porrskit om att han ska dra i din röv till den blir avslappnad. Funkar ej!! Så testa lite kuki i rövi, stanna, slappna av, lite till, slappna av, lite till osv. Tat lugnt. Annars kommer det bara va oskönt. 

4. När han känner att han har penetrerat enough djupt, ta en stund, slappna av aktivt. Sen ska han ta ut hela kuki och sen köra igen. DÅ är det svingött.!!!

5. Av (porr)kutym utförs detta förfarande ofta doggystyle (HATAR detta namn) men det mest intensiva och härliga i sexväg jag varit med om är att bli kn i rövi fast i missionären. Det är väldigt intimt och härligt. Gör det inte med alla puckon utan folk du gillar bara. 

Det var allt från analnytt. Puss och kram Queen Of The Najt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar