2013-11-25

Alltid fucka upp

Hej alla

Detta har varit en konstig helg. Nu är det måndag (eller?) och jag sitter återigen i skrubben. Eftersom min handledare har noll komma noll noll koll på hur lång tid saker tar så ska jag nu på två timmar ta igen allt jag var ålagd att göra förra veckan. Börjar tröttna lite på detta nu. Fan jag bara slappar och slappar. Idag var det minusgrader ute också och jag började längta jättemycket efter ett normalt liv och normala rutiner och normala drivkrafter och inga konstiga krafter som skriker "SABBA ALLLLLLLLT!!!!!" så fort nåt är bra och härligt.

Igår hade jag ett samtal som jag är oväntat van vid. Så van att jag kopplar bort mig själv från det. Känner ingen skuld eller skam, känner bara en enorm tomhet och likgiltighet inför min egen person. Jag hör mig själv säga samma fraser jag sagt sen jag var 16 "jag vet inte varför jag gjorde det. det handlar inte om dig och mig. du vet att det är skevt i mig och det är därför jag gör såhär" eller senare mer defensivt "men om du inte kan acceptera att jag har dåliga sidor också så kanske vi bara kan SKITA I DETTA DÅ". Nu känner jag bara en enorm trötthet gällande mig själv. Hur många gånger har jag inte haft detta samtal? Tröstat och bönat och kramat en kille som är ledsen och sviken på grund av mig. Förnedrat mig och ansträngt mig till den milda grad att det som fanns där innan sveket är helt utarmat och borta. Och denna gång är jag osäker på om det var ett svek ens. Men i relationer kanske man inte kan hålla på med regler och villkor?

Jag vet fan inte vad jag ska göra för jag är rädd att jag ska utsätta mig själv eller nån annan för massa dåliga saker. Det enda jag vet hur man gör är ju att fucka upp grejer och jag hade verkligen kunnat fucka upp denna situation ännu mer men jag vet inte hur man löser den och inte vad som händer om den löser sig. Kommer jag att vara glad då eller förstöra allt igen? Alltså finns det nåt som jag inte vill sabba egentligen. Jaja hejdå från Emoville /Queen Of The Najt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar