2013-10-24

Varning för omogen mobbingtext

Okej, som ni kanske förstått brukar vi lyssna på blöggtjejerna Michaela Forni och Dasha Girines podcast och vrida oss som daggmaskar i vånda över hur pinsamt och dåligt det är. Det är ett mycket omoget beteende. Vi lyssnar främst för att störa oss och mobba och vara elaka, men även för att det är underhållande. Sådär då har vi rett ut det. Igår åt jag några mackor och lyssnade jag på det senaste avsnittet som heter "Att träffa killar" LOL!!!! HAHAHA!!! Jag orkar inte. Nu ska jag i sann omogen anda lista det senaste avsnittets highlights.

  • Första löllet var ju när Mickis börjar poden med att berätta om att hon haft pms: "Jag har inte gråtit idag, men jag har varit på väg att gråta några gånger under helgen när jag förstod att min mens skulle komma. Så igår var det synd om mig. Jag började gråta för att mina naglar var fula... då ville jag inte vara med längre. Jag satt hemma och ba asså mina naglar är så jävla ofräscha, titta på dom! Och min kille ba men det gör inget, det ingen som SER! Jag ba jag måste få en akuttid! Och så ringde jag min nageltjej och ba det är kris"
  • När Dasha var besviken på sitt besök på restaurangen Flying Elk där hon hade ätit en specialavsmakningsmeny och trots försvarade restaurangen och sa "Men jag har hört att deras vanliga meny ska vara utom denna stad"
  • Att Dasha tänker klä ut sig till rödluvan eller cat woman på helgens halloweenfest
  • Att Dashi ville va vild och gå på club Privé (urk) på dejt *cRaZy*

Tyvärr kom det inga fler roliga grejer efter det.
Syrliga/fnissiga hälsningar,
/WERKIN' GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar