2013-10-01

Väder och vind :(

Kolla denna himlen: 


Fy fan vad fint väder det är idag. Det blir så mycket svårare att leva när det är fint väder. Varför då? undrar ni kanske. 

Jo: när det är fint väder konfronteras man med att man inte lever sitt liv fullt ut. När man hankar sig fram som jag gör finns det sällan utrymme för att njuta av hög klar luft och annat skit som folk talar om den här tiden på året. Den här jävla himlen gör anspråk på att jag kanske ska ha några naturupplevelser eller jag vet inte promenera med en kaffe i näven typ? Och det gör att man känner sig som en ännu sämre mänska än vad man redan är. Nu låter jag neggig men det kommer inte hindra mig från att lägga fram följande förslag (så ingen viktigpetter ba åhhhh du bara klagar och klagar konstruktiv kritik ska det vara):

1) fult väder varje dag
2) om 1) ej är möjlig: uppfinna ett par glasögon som gör att vädret ser fult ut


Vemos en el bar / QotN 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar