2013-10-11

Throwback friday!

Hej alla råttor

Här sitter jag och fikar en liten kärringfrukost i solen på en bänk utanför sjukhuset. Har varit på psykiatrin i samtal och det var väl i grevens tid, för inatt hade jag åter igen allvarliga tankar på att logga ut. Allt är mao som vanligt. Inatt i alla fall kom ett gammalt minne tillbaka till mig. Elva år, nattetid och krossad. Jag brukade gå ner i källaren och gråta för vi bodde så trångt, och jag ville inte att de andra skulle vakna. Eller ville jag det? Detta specifika minne var från en sån här gång, men jag minns att jag istället för att gömma mig i källaren öppnade dörren och gick ut i natten. Barfota och klädd i pyjamas lade jag mig i en snödriva med förhoppning att frysa ihjäl. Jag minns att tårarna blev till is på kinderna och att jag tappade känseln i händer och fötter. Sen tar minnet slut. Det var dagens förträngda. Nu är det dags att röra mig mot plugget.


Emofeelings & hugs
/WERKIN' GIRL

3 kommentarer:

  1. Jajaja, ursäkta att man är så dålig på att kommentera, men kan ni SNÄLLA uppdatera som vanligt tre ggr om dagen!? EJ tack på förhand. MVH ert största fan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. MEN KVACK! Som en emobooster vet, så har emoboosters olika faktorer i livet som gör att man ej kan uppdatera 24/7. Exempel: En av skribenterna får dödslängtan (som vanligt), en annan av skribenterna får en infektion i njurarna (inte som vanligt). Uppskattar uppskattning, uppskattar vår bloggprestation ungefär likvärdigt som ens mående = ibland massivt, ibland noll. Kram! /EmoBoost

      Radera
  2. Alltså. Svar godkänns, accepteras, älskas. Befvördsamt /fanet.

    SvaraRadera