2013-10-23

Svett

Jag sitter hemma vid mitt matbord och jobbar lite och känner plötsligt en ganska distinkt svettlukt. Det är jag som luktar. Har inte duschat sedan i förrgår och inte använt deoderant efter det. Jag har typ inte lämnat mitt hem sedan i söndags så det verkar onödigt. Ibland är det så spännande att känna sin egen svettlukt för det händer inte så ofta, lite som att se sig själv utifrån eller höra sin röst inspelad om ni fattar vad jag menar. Jag fick också en ganska distinkt flashback av den här märkliga skarpa doften, nämligen minnet av en kille jag hade något slags kk-förhållande med. Jag var kär i honom i smyg. Men det är en annan historia. Han luktade i alla fall alltid svett. Skarpdoftande, dagsgammal svett. Jag älskade det. Älskade hans doft eftersom jag älskade honom. Förknippar den där doften så mycket med att vara nära honom och hans långsmala muskler, febervarma och nakna ovanpå sängen utan täcke som något slags hetsigt utsatt tonnårssex. Den där typen av sex som är djurisk och desperat, gulpande och liksom omättligt hungrigt. Brännhet andedräkt och kalla fötter och ens rökluktande kläder liggande nedanför sängen i stökiga mönster. Jag blev alltid tyst och tom dagen efter när jag vaknade för att det var över och jag inte visste när det skulle hända igen. Sån jävla värdelös självutplånande skitrelation.

Kanske borde ta en dusch!!!
/WG

1 kommentar:

  1. "Jag blev alltid tyst och tom dagen efter när jag vaknade för att det var över och jag inte visste när det skulle hända igen. Sån jävla värdelös självutplånande skitrelation." - fan vad jag kände igen mig i det där. Suger så jävla hårt

    SvaraRadera