2013-10-06

Sunday Of Pleasure

Hello everybody and welcome to the sunday of pleasure!

Så är det. Ligger i min säng präktigt klädd i ett par shortsliknande trosor. Mitt rum ser i vanlig ordning ut som en sophög, har tom jord och stenar (?) på golvet. Men väljer att vända blicken mot min färgsorterade bokhylla och min egen spegelbild fnizz. 

I munnen: dubbelsnus. I magen: kanelbulle. Under mig: spikmatta. Inom räckhåll: en balja med kaffe. 

Planering för dagen: pleasure! Ska ligga här i min säng men inte på ett deppigt sätt. Tycker att det är deppigt att ligga under täcket. Men nu har jag gått upp, bäddat sängen och ligger nu på täcket men under en filt. Känns mycket lyxigt. Planen är att jag ska göra saker som jag sett fram emot. Läsa DN, lyssna på radio och pod. Kanske fundera på olika outfits eller hårfärg eller nåt jag kan skriva. Är lite trött så kommer väl slumra en stund. Detta är fan det bästa jag vet! Detta är det ultimata sättet att finnas till. Bara pleasa sig själv och sin hjärna. Ev kanske jag kan pleasa min fluffy lite men har ont i armen på grund av idogt smsande så vi får se hur det blir med det. Orkar inte ligga här och va kåt och rastlös och otrevlig. Blir så utåtagerande av kåthet. Bättre att låta fluffy sova idag. 

Har hittills lyssnat på två avsnitt av medierna som jag gillar. Nu lyssnar jag igen på ett underbart avsnitt av stil som har inspirerat mig så mycket. Återkommer med detta. Det heter rödstrumpan tror jag. Lyssna! Försökte lyssna på ett avsnitt av nya vågen innan men det var inte lika välgörande nu när Eric schuldt inte är med. Var så kär i honom ett tag. Så gammaldags att vara kär i en radioröst va! 

Återkommer med rapport. Önskar er en dag fylld av pleasure! / QotN 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar