2013-10-29

Snygghet

Satt precis och funderade på det här med skönhet. Nej hehe låt mig omformulera, jag satt precis och funderade på vad jag ska svara på en fråga som en av er läsare ställt gällande våra bästa skönhetstips. Satte mig att skriva och började inlägget med "Ät gott, träna och se till att själen mår bra! SKOJA!" Hahaha lol... så trist att jag skrattar åt mina egna trötta små skämt. Men alltså alla vet ju att det är sant, mår man bra ser man bra ut och så vidare. När man är glad har huden mer lyster och mörka ringar under ögonen och annan skit är mindre markant. Det suger och det är orättvist. Jag till exempel får alltid skitdålig hy när jag har en riktigt mörk emoperiod, dubbel trubbel liksom, värdelöst. Men!! Desto viktigare då för oss emos att känna till och dela med oss av mirakelprodukterna! Visst visst skönhet kommer inifrån bla bla bla men låt oss ej glömma att det finns inget som inte går att fuska sig till. Man ser ut som skit när man mår dåligt och man mår dåligt när man ser ut som skit, ibland kan man ju undra vad som är hönan och vad som är ägget. Kan man lura omvärlden och sig själv att det börjar med en jävligt snygg och välgroomad höna så tar man väl sin chans, ellerhur? Vänta er beautyblogging imorgon kära vänner.

Vänligen, ett emo som har lurat snyggsystemet
/WG

1 kommentar:

  1. var ju inte jag som ställde frågan, men ja det är exakt såna skönhetstips man vill ha förstås, ser fram emot inlägget hehe

    SvaraRadera