2013-10-17

Smskonversation om beauty och nail art

WG: (skickar bild)

WG: Detta snöggt
QotN: Ja mycket snyggt
QotN: Hur gör man?
WG: Antar att man gör guldet med en minipensel?
QotN: Eller guld under och svart överst?
WG: (skickar bild)


QotN: Gillar den med hjärtanen så mycket
QotN: Åh vill gå till Åhléns
WG: Ja ser så lyxigt och golligt ut utan att vara fjäskigt!
QotN: Exakt! Men funkar kanske inte med mina sköldpaddor till naglar
WG: Ser ut som de har filat toppen smal o spetsigt! Har för korta naglar för de :(
QotN: Hahaha drömde en så idiotisk dröm precis. Jag köpte sushi och kokade den tillsammans med ris, sen blev jag så himla besviken
WG: Hahahaha
QotN: Ja och mina naglar är svaga. Hatar när de går av fy 17
WG: Så värdelöst!!! En bekant hade skivande fula små naglar o började smörja med mandelolja två gånger om dagen = skitfina hårda långa naglar!!
WG: Nu gör hon all möjlig tossig nail art
QotN: Åh!! Ska jag också börja med
WG: Ja jag ska kolla hennes insta efter en bild hold on
WG: Kolla här (skickar bil)


QotN: Very Lovely
QotN: Gud Charlotte Tilbury använder alldeles för mycket penna på undre inre fransraden
QotN: Man vill ju inte se ut som Mona Sahlin
WG: Ja hon ser ut om en galen panda med pytteögon
QotN: Men hon gör det även på de hon sminkar
QotN: Men mycket bra jobb med basen tycker jag
WG: Asså alla sminkys som alla gör har så jävla mkt under ögat??? Jag ser skitgammal ut när jag har det
QotN: Jag vet!! Måste öva! Men jag har ju naturliga små puffykuddar där?
WG: Ja mina ögon är helt insjunkna under så jag ser ut som en hålögd gammal kickerskärring :(
QotN: Åh det är en svår look
WG: Man kan ju inte använda en halvliter concealer varje gång liksom
WG: Mary Greenwell gillar jag mycket!! Tydligen hon som utbildat både Lisa Eldridge och Chrlotte Tilbury hehe
QotN: Okej intressant
QotN: Ska du inte bli makeup artist!!!
WG: Ellerhur man borde ba bli det. Verkar kul, soft osv
QotN: Ja men ärligt! Och du kan ju det där med färg och form
WG: Ellerhur jag skulle vara pro! Dock så himla svårt att sminka andra?? Kan bara sminka mig själv
QotN: Du får väl öva!
QotN: Haha kul att va sin egen makeup artist. Anställa sig själv och göra avdrag typ
WG: Hahaha win win situation. Man anställer sig själv = Man blir fin och känner sig lyxig + kan dra ut på stan och fira att man dragit in ännu ett välbetalt jöbb
WG: (skickar bild)


QotN: Gu va kreativ den här misspopnails är!
WG: Ja helt sick
WG: (skickar bild)


WG: Men gud detta är bara too much vill ha så gärna :(
QotN: Åh det där är beautiful
WG: Men KVACK har alldeles glömt lyssna på gårdagens ForniPod!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar