2013-10-16

Smskonversation om att äta "snäll mat"

Tid ca 20:30, onsdag kväll
WG är i en matvarubutik. QotN är hemma.

QotN: Hallå eller
WG: Hallå
WG: Är på hemköp och handlar mer pålägg till mitt bröd lol
QotN: Hehe leva som man lär
QotN: Fyy vad gott med bröd alltså mums
QotN: Vad köper du
WG: (skickar bild)
QotN: Åh gott exakt det som jag fantiserat om hela dan
WG: Så taggad på ännu en mackmåltid!!!
QotN: Men den där färskosten? Ska du inte köpa en dyrare? Och tomat till
WG: (skickar bild)
WG: Detta mkt bra pris
WG: Ska jag köpa ett bröd till??? Redan ätit två tredjedelar av det jag köpte igårkväll
QotN: Herregud
QotN: Ja gör det
QotN: Men köp inte nån äcklig glass
QotN: Fattar inte varför du nojar kring brödet!!!
QotN: Det är ju gott och inte så jävla onyttigt. Det är ju inte som att du har choklad med transfetter som pålägg
WG: Asså den där korsordstidningen jag köpte igår visade sig va alldeles för svår för mig :,-(
QotN: Haha vad roligt!!!
QotN: Lilla idiot
WG: Fyllde i typ tre ord sen ba AAARrggghh
QotN: Jag är trött tror jag ska gå och lägga mig nu
QotN: Blir nog piggare imorgon
QotN: Då kan du få komma hit och laga mat om du vill? Har ingredienser
WG: Å det vore trevl, kan nog ej dock... (namn på kille) o jag ska hänga han kmr från köpenhamn inatt etc
QotN: Jaså mysigt
WG: Gud mina matvanor... så pubertala
WG: Har köpt jordgubbskräm
QotN: Men kräm är gott
QotN: Haha det äter man i livets slutskede också
QotN: Krossar medicinen i krämen
WG: Höhö
WG: Tar hand om "lilla (WG:s riktiga namn)" = äter bara mackor och kräm
QotN: Haha så konstigt att terapeutiska insikter kan utmynna i förändrade matvanor
WG: Ellerhur! Allt annat fortsätter i sin vanliga destruktiva nedåtgående spiral men man fyller fylskåpet med typ rökt skinka
QotN: Till exempel ett halvårs terapi gav mig att jag skulle äta vaniljyoghurt till frukost
WG: "Snäll mat" eller?
QotN: Haha åh rökt skinka fy fan va gott och med senap till
QotN: Ja snäll mat, och värna om mig själv genom att ge mig frukost och inte va duktig och äta nyttigt varje morgon
WG: Jag kanske kan blogga om detta
WG: Återge vår konversation
QotN: Ja gört
QotN: Vill också blogga men denna jävla trötthet..
WG: Ja men det är mkt bra med snäll mat men det blir oftast att jag gör det för mkt
WG: Ballar ur och äter en halvmeter bröd på två dygn tex
QotN: Ja man värnar så in i helvete
QotN: Så äter man bara skräp och blir helt tjock
QotN: Jag måste lägga mig nu
QotN: God natt haj
WG: Gönatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar