2013-10-04

Little baby brother

Mina små snuskbalobis. Nu har jag sagt till brorsan att jag är SÅ utmattad och att jag måste sova. Men jag vill mest vara ifred faktiskt. Hur kan en så tyst person ta så mycket plats? Minns förra gången han var här, jag höll på att bli galen! Nu är han mycket bättre. Men ändå. Det är jobbigt som det är att samtala. Och ännu värre när man får noll komma noll respons på alla skojiga små anekdoter man drar. Märker att jag förändras till det sämre när jag är med min baby brother. Babblar och babblar och drar fjantiga skämt som inte ens jag tycker är kul.

Fick lite dåligt samvete för att jag avvisade honom. Usch nu känner jag mig ensam och ledsen. Och det kommer alltid vara såhär ödsligt och skruttigt. Man hasar omkring på jakt efter nån slags sammanhang, man hittar ett en stund och blir lugn, man tappar sammanhanget och blir ensam igen. Vad brukar hjälpa? Kanonfylla, werkin' girl, ligga med nån idiotisk kille eller bli hög. Bootysmsade några nollor innan, mest för sakens skull. En av dem är min granne hemifrån, som min pappa verkligen dyrkar. Blir alltid varm och glad inombords när pappa ba "träffar du XX något då?" och jag svarar "ja vi fikade förra veckan, hans studier går bra" när det egentliga svaret är "vi sågs förra veckan, drack vin och knullade. Han är besatt av analsex!! Så fort man är lite lite naken ska det knullas i rompi. Det är helt sjukt. Kan knappt sitta ner nu.." He he he livets små glädjeämnen.

Jaha nu ligger jag här och ligger igen. Måste sluta snusa alltså. Har inget tandkött kvar i princip. När jag lägger in en snus hamnar den precis under ögat. Men det känns som ännu en jobbig grej. Tur ändå att lillebror är här denna helgen. Hade fuckat ur totalt annars. Kanske finns möjlighet att göra det ändå, men det känns som att han är en spion utsänd av våra föräldrar. Trots att det i själva verket är tvärt om. Ska väl försöka sova nu? Så tråkigt. Men också tråkigt att vara vaken. Allt är tråkigt.

Snark och god natt / QotN 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar