2013-10-20

Liggformulär #4

NICKNAME Gubben

ÅLDER 34

KATEGORI Musiksnubbe med hybris som gillar att avbryta en och har lite dålig smak

EVENTUELLA EGENSKAPER Låtsas att han inte kan svenska så man ska tvingas prata engelska med honom hela tiden men egentligen kan han svenska (bara lite kass på det). Känner skitmycket folk men ingen gillar honom.

MÖTESPLATS Lilla baren på Riche

UPPRAGGNINGSSÄTT En riktigt dålig kväll. Var deppig och emo och törstade efter bekräftelse. Var skitsnygg. Vippig svart kjol, mörkbrun polotröja, mörkröda läppar. Fick höra av några bekanta att det fanns en snubbe i lokalen som hade frågat om mig och som var sjukt intresserad, jag blev så klart nyfiken och eftersom jag gillar alla som gillar mig tänkte jag skitsamma när det senare stod klart vem personen var. Han hade alltså brunt hår och var lite skäggig, en liten aning fet och svettig i sin nedstoppade skjorta och hade dessutom en rullväska med skivor i pga hade spelat skivor med sig som var i vägen överallt. Vi kom i alla fall i kontakt med varandra utanför stället när vi stod med ett gäng och rökte cigg. Han började babbla om en massa skit på sitt karaktäristiska vis och då jag var deppig och less hängde jag väl på och vi förde nån slags konversation om våra katter (visade sig vara en gemensam nämnare.. lol så tråkigt samtal) och så lät jag honom bjuda mig på ett par glas vin när vi gick in igen. Hade helt ok trevligt, fick en lätt bekräftelsehigh och började fyllna till.

TRANSPORT När det stängde var jag fett full och fett hungrig så jag sa att jag skulle gå och köpa mat. Han tyckte att det var en bättre ide att vi tog en taxi hem till honom och åt mat och jag lät mig ledas in i bilen... väl i bilen tar jag reda på hans ålder och hör i fyllan och villan fel, får nämligen för mig att han svarar att han är fyrtiofyra istället för trettiofyra som senare skulle visa sig stämma, och jag genomgår nånslags livskris inför tanken på att knulla nån som är dubbelt så gammal som mig men bestämmer mig väl till slut för att skita i det och löpa den destruktiva linan ut. 

"FÖRSPEL" Fy fan jag spyr typ när jag tänker på denna del... vi käkade snabbnudlar och han babblade på utav bara fan om en massa skit. Hade typ lite svårt att hänga med pga var så sjukt full och orkade väl typ inte svara pga är rätt sluddrig på engelskan när jag är packad. Vi satt i alla fall i nån liten soffa och han gjorde stor sak av att värma mina nylonklädda fötter som blivit kalla (uuuhgghh) och prata skitmycket om sitt liv. Sen körde han väl nån klassisk smekande av lår under kjolen och blev cplycklig när han upptäckte att nylonen på benen var i form av stayups. BLÄÄ jag orkar knappt skriva mer pga så äcklad... jaja jag fortsätter. Jag tog en klunk av whiskeyn och sa typ Well you know, I'm not going to sleep with you pga hade verkligen ingen lust. Han skrattade väl och frågade varför och jag sa något i stil med att jag "inte hade nån lust" vilket ja eh var helt sant. Jaja det blev i alla fall att jag som vanligt sket i min magkänsla och återigen löpte den destruktiva linan ut. Klättrade upp i hans loftsäng och såg på uppifrån medan han yr och stressat sprang runt i kalsongerna och letade efter en kondom. Minns att jag i det ögonblicket tittade på honom och tänkte Men din jävla idiot hahahahaha så stört. Till slut hojtade jag att jag hade en i plånboken och han sken upp, grävde fram den och klättrade upp på loftet.

LIGG Ligget sög. Jag var förmodligen skittråkig att ligga med pga mådde dåligt och orkade typ bara ligga där som en idiotisk sill. Men det verkade inte göra honom något för han bökade och stökade och grymtade och flämtade och mumlade "sexiga" saker i mitt öra som fick mig att ba !!!!CP!!! men jag sket i det. Vi knullade, hans kuk var böjd på ett lite ovanligt vis minns jag, inte min favvo direkt. Någon gång under ligget tittade jag på hans röda svettiga ansikte och hans hoppressade ögon och tänkte du är inte värd mig. Hahaha typ som vanligt... Han kom ganska snabbt och jag, tråkig och deppig som jag var, somnade väl ganska omgående efteråt.

UNIQUE SELLING POINT Hahaha det vetefan. Det skulle väl vara att han hade en katt som var ganska gullig.

RESULTAT AV STALKING Att typ alla visste vem han var?? Så jag fick ganska mycket info snabbt. På facebook såg jag att vi hade en gemensam vän som inte så långt innan i tid hade krossat mitt hjärta till små hårda glasbitar och det kändes väl lite sådär. Jag hoppades innerligt att hjärtekrossaren aldrig skulle få veta att jag och gubben hade haft sex och mig veterligen har han aldrig fått reda på det. Typ inte så många andra heller på grund av att detta är en riktig skamfläck i min sexuella historik som jag gärna skulle radera ut. Gubben hörde av sig via sms några gånger efteråt och ville gå promenader, äta glass i vårsolen etcetera, men jag fadeade ut honom med undvikande svar och liknande. Han försvann sedan en tid men dyker upp i tid och otid på uteställen och liknande än idag. Vi hälsar, pratar, är artiga när vi ses. Ibland bjuder han mig på en öl men ej på ett flirtigt sätt, mer som en snäll gest och något slags tyst samförstånd om att inte prata om det som hänt för längesedan. Puh!

/WERKIN' GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar