2013-10-06

Liggformulär #3

Ja vet ni vad, jag tog makten över den här alkoholtörstande kroppen och stannade inomhus ikväll. Ensam. That's right, ensam. En lördagkväll. Som om det vore värsta grejen... man är ju van att sitta och ruttna i sitt eget elände alldeles själv efter alla dessa ångestiga år, men just fredag- eller lördagkvällar ogillar jag skarpt att sitta och uggla hemma själv. Ensamheten blir extra påtaglig, hur "skönt" det än är att hålla sig inne och kolla på gamla avsnitt av ja jag vet inte Nip/Tuck eller nåt annat bullshajt. Jaja, skitsamma, jag tänkte i alla fall att det var på sin plats att fylla i ett liggformulär. Har du missat de gamla så rekommenderar jag dig att trycka på etiketten "liggformulär" som du hittar längst ner i det här inlägget. Here goes, liggformulär nummer tre:

NICKNAME Friluftskillen

ÅLDER 32 ~*jordsnurr*~ gammal

KATEGORI www-kille som tröttnat på att vara digital och supa och istället övergått till att vara analog och springa runt i naturen som en jäkla dåre i underställ.

EVENTUELLA EGENSKAPER Enormt sportig, extremt lite fett på kroppen. Skills på www-grejer. Vägrade använda deoderant. Verkar se sig själv som något av en kvinnokarl.

MÖTESPLATS Ja alltså den här snubben raggade jag upp på facebook efter rekommendation av en gemensam kompis. Sen träffades vi så att säga IRL på en fest på Nalen.

UPPRAGGNINGSSÄTT Efter att ännu en kniv stuckits in och vridits om i mitt ömma flickhjärta av en annan man bestämde jag mig för att det var dags att låta någon annan ta över knivstickandet. Liggsugen som jag var tog jag alltså kontakt med friluftskillen på facebook för lite hederligt raggande i skrift. Det brukar alltid fungera bra, denna gång inget undantag. Jag tror till och med att jag inledde hela operationen med en så kallad POKE. Lite pinsamt. I alla fall, vi bestämde att jag och mina polare skulle dyka upp på en fest där han spelade skivor så att vi fick ta en titt på varandra nån gång. Sagt och gjort, jag och kompisarna vimlade runt, slog i oss drinkar och dansade. Han dök upp i en stickad tröja och vi pratade lite. Ingen omedelbar attraktion, ingen omedelbar connection alls faktiskt, men man är väl inte den som ligger på latsidan. Vi hänger lite under kvällen, röker nån cigg på tumanhand, dansar, drar runt i respektive kompisgäng och återförenas till slut när stället som festen hålls på ska stänga. Det beslutas om en efterfest, och vi åker taxi till en kompis lägenhet. Väl där blir jag fullare och fullare och han med antar jag, ingen gnista tänds väl direkt, men det beslutas på något vis att jag ska följa med honom hem och... "sova" för att han bor... "nära".

TRANSPORT Ja, vi går alltså från förfesten till hans lägenhet. Hans lägenhet är mest som ett litet skräpigt råtthål med en jättehög säng (vad är det med dessa skithöga sängar?? Så förnedrande att tvingas be om att bli lyft upp i sängen som en annan ungjävel??)

"FÖRSPEL" Ha, jag minns nästan inte denna del alls. Så det var säkert inte något som är värt att nämna här. Lite hederligt hångel, avklädande etc skulle jag gissa på.

LIGG Helt okej ligg, helt okej penis, helt okej allt. Lite cunning lingus (hatar det uttrycket så sjukt mycket) och andra "finesser" men inget wild sådär ut över det vanliga.

UNIQUE SELLING POINT En fantastisk egenskap som denna man besatt var att han trots sin mycket smala kropp var så sjukt jävla stark! Han kunde alltså lyfta en och greja runt med en som om man vore en trasdocka på tjugo gram som fladdrade runt i luften. Så bisarrt att bli lyft på detta sätt under sexytime! Minns det som roligt och härligt.

RESULTAT AV STALKING Äh, det behövde inte stalkas så värst. Vi fortsatte våra cyberkonversationer och träffades väl ett par gånger till om jag inte minns fel. Relationen övergick sedan till något slags vänskapligt flirtande, nån sleepover, filmkollning och stöttande av varandra när vi på olika håll vandrade vidare i dejtandets sadistiska värld, på jakt efter nästa person att krossa ens hjärta.

Så sjukt, nu när jag reminissade lite över den här snubben fick jag ett il och kollade igenom våra gamla chattloggar från den här tiden. Usch, vad pinsamt det känns att tvingas konfronteras med sitt kåta gamla singeljag och sina gamla raggtekniker som man hade för tre år sen! Min kropp vrider sig i plågor när jag läser vad jag skrivit till honom och ser de bilder jag skickat för att hotta upp stämningen. Ahh, en sån plåga att leva i denna digitala värld. Om det hade varit analogt hade jag på klassiskt manér kunna bränna upp det i en papperskorg eller något annat halvdramatiskt. Nu får jag helt enkelt sitta här vid min dator och läsa det pinsamma, med vetskap om att det aldrig kommer att försvinna...

/WERKIN' GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar