2013-10-02

Kontaktannons

Nu har det ballat ur. Bestämde mig för att "kolla på nåt" och surfade runt. Blev mer och mer frustrerad. Ett helt jävla internet och det enda jag har är typ två avsnitt av Bron som jag redan sett? Väste frustrerat åt datorn "Ahhh men jag är ju inte INTRESSERAD AV DOX" och sen satte jag på en gammal säsong av Hollywoodfruar. Gillar egentligen den nya säsongen bäst faktiskt, är mycket förtjust i kåta Siv och Gunilla som helt har ballat ur. Vem bryr sig om Margareta egentligen?

Har kommit på att det jag behöver i mitt liv för att ha det bra är fler killar! Förra året vid den här tiden skaffade jag ju en kille/vårdare men jag pallar faktiskt inte det igen även om det säkert hade piggat upp lite. För det första blir man helt utbränd av att vara kär och sen är det massa åtaganden och man ska laga middag och kompromissa och gud vet vad. Men har insett att det räcker inte med nåt occasional ligg då och då. Jag är ju, precis som Siv Cotton, en sexual beast mjau grrrrr! Och de har jag att tillgå nu är ju som sagt upptagna i tid och otid. Det är lite gulligt men ändå. Umgås med dina kompisar då bortskämda slyna!! tänker du nu. Dessvärre står jag i princip bara ut med Werkin' Girl och hon har ju ett eget liv (typ). Har därför författat en kontaktannons:

Jag: kramgo skorpionkvinna som ser livet från den mörka sidan och tar dagen som den kommer. Allmänna intressen men med förkärlek för det som förkortar livet. Förebilder: Siv Cotton och Lena Nyman. Gillar att äga utan att bli ägd.
Du: generös lyssnare, minst normalbegåvad, oambitiös och tålmodig. Du har god hygien, få intressen och stor sexualdrift. Stort plus för ordnat liv och husdjur samt kontakter med langare. Kontakt via emoboost@gmail.com. Märk svaret med "TRÖSTSEX".


OBS detta är inget skämt. Kåta kramar/ QotN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar