2013-10-06

Relationsråd till dansk kille


Kära emoboosters. I veckan ramlade det in en kommentar här i bloggen som minst sagt fångade vårt intresse. Se här nedan.

Hej, tänkte börja med att säga att din blogg nog är den enda bloggen jag stött på som är värd att läsa. Och sen nu till mitt problem, som du kanske kan hjälpa mig med.. Jag kan varken få one night stand, en kk, ett pity-fuck, en flickvän, eller något som har med kvinnor att göra överhuvudtaget egentligen. Är 19, haft en flickvän, och aldrig lyckats få ett one night stand. Och jag är osäker på om det är mitt utseende, mina kläder, om jag är kass på att ragga, om kvinnor är dumma, eller om jag av någon anledning bara är äcklande på något sätt.. fan vet jag. Vad fan gör jag? Tänkte bifoga en video på hur jag ser ut, och skulle själv säga att jag ligger på kanske 5.5/10. 

Druckit och puffat i en vecka konstant nu med gäster kommande in och ut varje dag, så stökigt är det, bry dig inte om det. Kanske ska berätta lite om vem jag är som person också, kanske hjälper dig att hjälpa mig ifall du nu har lust att ge mig lite tips. Jag är som sagt en 19 årig kille som njuter av i en hel del substanser t.ex: alkohol, ladd, cannabis, lsd, amf, benzo. Är väldigt lugn av mig, tar dagen som den kommer, och har inga stora ambitioner för livet om jag ska vara ärlig, jobbar som musikpromoter och internetsäkerhetschef för en svensk teknik sida, och becknar vid sidan. Jag älskar musik, droger, kvinnor, pengar och sömn. Är även hyfsat intelligent, och pratar flera språk som franska, danska(är dansk), svenska, tyska och spanska. Har aldrig brytt mig om skolan riktigt när jag gick i skolan, eller.. har helt enkelt aldrig brytt mig så mycket om någonting egentligen. Jag bor i Köpenhamn, har egen lägenhet, bil, sommarhus, och i princip allt vad mitt materiella hjärta kan begära. Blev även dumpat i Januari av min flickvän genom 2 år och 8 månader, på grund av att jag var en idiot enligt henne, vilket jag kan förstå att hon tyckte då jag prioriterade droger, pengar, och fest före henne. Och efter detta har jag helt enkelt tappat min charm när det kommer till kvinnor, för inte fan kan jag få någons intresse. Blev säkert väldigt rörigt, men är full och hög så får bli så.

Herregud, kände vi när vi läste! So exciting!!! Detta kan man inte bara skriva något jävla svar på och så är det klart. Nej, vi var tvungna att diskutera ditt fall mer ingående. För att göra det här lite enklare för oss alla kommer jag att gå igenom våra synpunkter i punkform. Ok? Generellt tycker vi att du verkar rätt kul, smart och att du ser bra ut. Du verkar dessutom leva ett ganska soft liv. MEN...
  • Du skriver att du är osäker på om bristen på guzzar har att göra med ditt utseende. Det har det inte. Du betygsätter sig själv som en 5,5 av 10, vilket A L D R I G skulle ske i vår värld! Vi enades båda om att vi (kanske lite hybrisaktigt men wtf) aldrig skulle beskriva oss själva som något mindre än en i alla fall sjua av tio. Du ser bra ut. Det är inget fel på dig. Det här betyder alltså att det måste vara något fel på ditt självförtroende, och det i sin tur är inte attraktivt för the ladies. Gott självförtroende, avslappnad och snäll är oväntat effektivt.
  • Att du har skrivit "tänkte börja med att säga att din blogg nog är den enda bloggen jag stött på som är värd att läsa" tyder ju på att du inte är speciellt uppmärksam. Vi är nämligen två författare av denna blöggi. Din ouppmärksamhet talar till din nackdel.
  • Vi blir båda glada och uppiggade av att du nämner olika former av sexuella relationer!! Vissa killar verkar tro att bara för att man öppnat sin blomma för som så kommer man vilja föda deras arvinge, gifta sig med dom etc. Nej! Ibland vill man bara knulla. Precis som du vill. Det är bra och visar på god förståelse av olika former av mänskliga relationer.
  • Det känns som att du inte bryr dig så mycket om nånting. Du skriver ju typ ordagrant att det är så. Det känns ju som ett lite mer grundläggande problem. Detta kan ju hänga ihop med ditt alkohol- och drogbruk. Det är ju dåligt för själen men soft för stunden som vi ju alla vet. Passivitet i life = ofta passivitet i raggsammanhang. Att vara passiv funkar nästan aldrig om man vill ligga. Du skriver att du prioriterat fest etc framför din tjej, och det går inte varken när det gäller långa relationer eller one nighters.
  • Vad ska du göra då? Tja, vi har lite olika förslag på åtgärder. Om ett knull är det du vill ha, stanna på utestället för kvällen till stängning och snacka sedan upp närmsta tjocka tjej med skärsår på armarna. Hon kommer förmodligen följa med dig hem, men tyvärr kommer hon endast vara ute efter bekräftelse och inte ge dig nån, och jag tänker mig att du kan fixa det bättre än så för dig. Sexytime handlar trots allt till största del om att få/ge bekräftelse. Plan B? Ja vi kan inget annat göra än att utgå från oss själva. Vi gillar killar som gillar oss. Detta betyder alltså att du måste LYSSNA. Man kan säga 80 procent lyssna, 20 procent snacka. Vi gillar killar som "ser en" (haha!!), typ fattar ens "innersta väsen", då brukar man kunna hustla till sig ett ligg eller två. Fokusera utåt, var observant. En grej till är att the ladies gillar drugs men inte killar som är höga/för fulla. Det är ett big don't så undvik. När du raggar: tafsa absolut inte på tjejens kropp! Hatar när man står och pratar om något random och rätt vad det är får man en kåt hand på höften som masserar hetsigt. Däremot är vi helt för att låta händerna nudda varandra och mycket ögonkontakt. Att hålla kvar blicken länge, låta fingrarna nudda varandra när man bjussar en cigg däremot är gött. En till grej: var lugn och bestämd! Inget cp spel typ vänta till kl tre med att fånga in en tjej du spanat på sen kl elva. Rakt på sak men lugn och chillad! Och... Kroppsspråk. Du verkar ha en avslappnad approach men känns ändå lite spänd. Mkt posemaner och duderörelser. Det behövs inte!!! Om man rör sig som Justin Bieber så får man på sin höjd en massa Beliebers på halsen, och det tycker nog varken vi eller du är speciellt attraktivt. Och så sista grejen: Bjuda på öl är asbra, bjuda på drink är sunkigt. Finns förstås undantag men orkar inte gå närmare på detta.
Okej, hoppas detta är till hjälp. Vi vill ha uppföljning, så ut och ragga och återkom till oss med resultat.

Emokramar,
/WERKIN' GIRL och QotN

1 kommentar:

  1. Okey grrrrls! Älskar denna blogg! Hittade den via quetzala å ni e ju guld. Och jag undrar om ni vill fortsätta relationsråden för de e lite kris här borta nu.
    Sry för romanlöng story nu:
    Jag har dejtat en kille sen i juni, vi har ändå setts varje vecka, haft sjukt bra sex osv. Nu i Lördags hade vi typ bestämt att vi skulle ses, jag sa att han skulle höra av sig om han hade tid och får svaret "ja men absolut ;)".

    Slutade med att jag hade gjort iordning mig (gjort mig fin för han ni vet...som man gör, rookie fucking mistake) å satt hemma och pluggade, väntade lite på att han ska höra av sig. När jag undrar vad som händer skickar jag sms "va händer? Ska iväg om ett tag" och får då till svar "heejj är på förkrök här, drar vidare till (insert krognamn) om ett tag"
    Jag blev förbannad, kände mig bortgjord.
    Senare på natten har vi följande sms-konversation:
    H: e du i stan
    J: ja, ja e på (insert annat krognamn)
    H: aaa, fan vad oflyt. Drog precis från stan för en stund sedan
    J: mmm visst, undrar fortf vrf fan i helvete du inte hörde av dig förut. Tydligen helt okej att skita i mig, dagens trend
    H: oj okej, jag vet att det inte är du som skriver nu
    J: haha asså VA!?!? Sry du men de e ja
    H: haha oj, hur ska jag gottgöra det här nu då?

    Jävligt irrarionellt av mig men hade verkligen haft sämsta dan ever, kändes som att hela världen hatade mig. Men nu då, vad gör jag nu!?
    Ska jag silent trestmenta skiten ur honom? Hur bryter jag det sedan då? Jag är så dåålig på å leverera ett lagom drama, tar alltid oanade propotioner... Å grejen är ju att han inte verkar fatta ngt alls, har verkligen ansträngt mig dessa månader för att inte vara uptight elr krävande, aldrig ställt ultimatum, varit cool m mkt, men detta!? Vad fan ska jag göra!?!?
    Puusss på er gurls<3

    SvaraRadera