2013-10-07

Internetdejting

Hej alla horfittor

I vanlig ordning har tristessen drivit mig till Happy Pancake. Tappar alltid livslusten ännu mer när jag går in där men har märkt att killar funkar bra för mig. Alltså, man har nån att träna för, nån att knullstäda för, nån att inte balla ur totalt för. Åhh myz kärlek.

Nu ska ni få följa mig på min "resa" lol. Okej

Skickade precis iväg ett mail till en göbbe som såg gullig ut. Han hade roliga glasögon och beskriver sig själv som en "glad och munter levnadskonstnär". 188 cm lång - min favoritlängd typ!! Tyckte själv att mailet var himla bra. Hade blivit så glad om jag fick ett sånt mail.

Happy Pancake har gett mig två olika män. Den ena är ett jobbigt djupt sår i min själ som det smärtar för mycket att ens tänka på. Den andra var en kille som jag mailade med i MÅNADER. Herre min je vad det skickades mail hit och dit. På bilden såg han så snygg ut, typ som den där killen Kate Moss hade som knarkade så mycket, vad hette han? Han hade också massa ångest och jag tänkte att this is a match made i heaven. Vi sågs iaf, han var typ 1.20 cm lång, 20 kg tyngre än på bilderna och rörde sig som en liten nervös gubbe. Han visade sig vara elitistisk och lite rasse. Epic fail. Kvällen slutade med att jag fick akut dödslängtan och för att döva detta knullade jag med min korridorsgranne. Fy fan alltså internetdejting.

Puss QotN

1 kommentar: