2013-10-04

Intervju

Befinner mig nu i en lite skum situation. I förmiddags satt jag på Rival och försökte få uppmärksamhet från mitt sällskap. Tänkte då att det hade så skönt att vara kändis! Då är det en del av ens jobb att sitta på Rival och gagga om sig själv. Och nån sitter och antecknar! Drömmen! Sekunden efter kom Marcus Birro instapplande för att bli intervjuad av nån stackare. Hörde bland annat "jag har ju så jävla bra minne va. Det är både en gåva och en förbannelse" komma över Birros läppar. Hahahaha LOL! Han såg snygg ut. Smal och lite tärd look.

Aja. Nu befinner jag mig i exakt den situationen, fast som intervjuare. Min bror är i stan på besök över helgen. Han säger verkligen ingenting! Jag blir galen och babblar på som en papegoja på speed. Frågar om alla kompisar han nånsin haft och stämmer hela tiden av med honom "är det något som är fel nu? Och nu? Och nu?" Han ba snark syrran. Men jag tar på mig alla hans konstiga outvecklade känslor. Han har inte ställt en enda fråga till mig! Plz help! 

Kramar Queen Of The Najt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar