2013-10-23

Hypokondri-hour

Synd att jag inte är en videobloggare för då hade jag kunnat lägga upp en film där jag på ett läskigt Blair witch project-aktigt sätt kunde säga typ detta: Hej bloggen. Klockan är svart i tre. Jag gick och lade mig för fyra timmar sen. Men en obehaglig tankekedja kombinerat med ångestpåslag kombinerat med att man är så ensam på natten drev mig till att klockan halv tre stå och lysa med en ficklampa i min mun för att se tecken på systemsjukdomar. Hur jag kom hit? Började med att tänka på sex med en kille och efter några tankemässiga utflykter till bland annat rektalprolaps, nitroglycerinsalva, halsböld, lymfom så hamnade jag slutligen här. Ensam (aja Werkin Girl på sms), hög puls och en hjärna som inte direkt är i sin adekvata aktivitetsnivå.

God natt / QotN 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar