2013-10-02

Horbil

I söndags målade jag mina naglar i en konstig färg jag lånat av en vän. Såg ut ungefär som lila häftmassa, dvs ej så hett. Under gårdagen slets mina naglar så mycket *bloggerska* så då målade jag helt sonika över dem med en blå färg jag hade i min ägo men aldrig använt. Resultatet blev knalliga blåa naglar med glitter i. Horfärg, alternativt färgen på en radiobil. Eller sånna där TePe-tandborstar ni vet? Nu hyser jag ingen aversion mot vare sig tandborstar, horor eller radiobilar, men det är liksom inte den looken jag vill åt. Kolla själva:


OBS suddig bild eftersom jag fortfarande har massa medicinskakningar! Ni ser denna hand? Det är ingen värdig hand! Torr fnasig med hornaglar. Ska ändra på detta omedelbart! Återkommer

/QotN 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar