2013-10-23

Va?

HJÄLP vad är det som händer jag vaknade idag och var på JÄTTEBRA humör! Det känns som att jag ska sprängas! Kunde inte somna i natt och pga något cpryck så ville jag inte ta sömntabletter, så jag somnade klockan fem imorse, lycka till att ha ett liv dagen efter då liksom. Men jag gick upp nu vid tolv och är så vansinnigt pigg så ni kan inte förstå! Det här är en helt exotisk känsla för mig som sällan dyker upp i mitt liv utan kemisk påverkan (alkohol eller annan härlig drog) så ni kan förstå att jag är både hänförd och lite misstänksam. Det sjukaste är ju att jag inte kunde identifiera känslan korrekt först, jag tror nämligen att nästan alla starka känslor jag har just nu är dåliga så jag misstog först det där mystiska pirret och fladdret för annalkande ångest? Herregud så ringrostig man är. Jag tror jag ska komma ikapp med lite jobb nu när jag har flow och kanske gå och träna. Man får smida medan emojärnet är kallt!

Kram
/WERKIN' GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar