2013-10-26

Hitta detta på blondinbellas blogg om ni kan

Hello

Detta mina vänner är en liveblogg från den bistra singelverkligheten. Ligger i sängen. Ovetandes om att jag i detta nu delar denna stund på internet så ligger det en snubbe bredvid mig. Han verkar trött och lite full och sover. Han luktar gott, lite svett och sådär sött som folk luktar när de druckit. Vad är det för lukt? Jag älskar det. Sammanlagt har vi utbytt kanske 20 meningar. Har också precis insett att jag inte är intresserad av denna kille. 

Jag kom hem och typ tre sekunder senare messar denna man "tjena :) läget?". Till historien hör att jag skickat sms till denna man som han inte ens svarat på! Naturligtvis svarar jag på en sekund. 15 minuter senare är han hos mig. Vi säger kanske hej, snackar lite om en korridorgranne och sen börjar knullandet. Det är ganska bra. Men jag vet inte. Känns som jag sexar för mycket och inte bara chillar och slappnar av i situationen. Efter ett tag väser han att han vill ta mig röva och jag ba fine kör på.

Ja då börjar han greja där och får till lite anal action men sen får jag sån där smärtimpuls så jag säger aj vänta lite ta det lugnt. Han väser att då ska han knulla mig i fittan. Jag ba jaja visst fastän JAG VET att man får urinvägsinfektion av det. Och jag har precis varit inlagd på grund av en allvarlig urinvägsinfektion. Men inte säger jag nej inte. Nej jag väser nåt sexigt jakande. Så dumt. Måste fixa antibiotika omedelbart imorron. 

Sen är det dags igen för lite anal. Men ni alla andra anal queens där ute vet att det kan vara lite knivigt med det där initiala inträdet så hans kuk så gjorde liksom en liten glidning och hamnade i fiffi. Tydligen är de ganska lika varandra för han börjar stöna på så in i helvete och svära och allt. Blir så misstänksam! Tror han att han knullar mig i roevi nu? Det verkade så. Och han höll på och höll på och jag ville liksom inte avbryta och ba "hallå du är på fel ställe grabben" så jag sexade vidare men gjorde liksom flera ansatser till att visa att han hade valt fel kroppsöppning att penetrera. Detta gjorde mig så stressad och det enda jag kunde tänka på var att det skulle bli så jobbigt för honom när han insåg att han var in the wrong ally (uttryck som jag precis hittade på). Senare verkade han dock ha insett att han var fel ute för nästa gång när han lyckats navigera rätt bland de yttre genitalierna frågade han "är jag i rövi nu?" HaHAHA så lolll. Sen knullade vi lite till, jag blev helt trött typ och började tänka på att jag kommer få pyelonefrit igen. Nu har vi sagt kanske fem meningar till och nu sover han och jag ska snart sova. Mysigt med sällskap. 

Den kvarstående känslan är dock att jag för denna kille bara är en tjej man messar när man är full och vill knulla nån i röven. 

Allt gott
QotN 

2 kommentarer:

  1. Åh. Igenkänningsfaktorn är brutalt hög och ditt/ert sätt att skriva är så jävla klockrent. Love it.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hallå ja! Fint att det finns nån medsyster där ute som också varit i "The wrong ally"-situationen. Och tack!

      Radera