2013-10-21

Summering av dagen

Hej Internet

Idag kom min mamma över och la sig i min soffa. Vi snackade lite och ditten och datten, som vanligt började vi prata om ledsna saker och jag grät och hon grät. Hon berättade att farsan brukade ta amfetamin och jag berättade att jag också hade varit down that road. Det var väl onödigt att berätta det för stackars mamma men ibland så orkar jag ba inte censurera. Allt det där står mig upp i halsen just nu och hela dagen har jag varit lugn men liksom konstant nära gråten. Ni vet när man håller på med något typ sitter på toa eller bläddrar i nån gammal tidning och så börjar tårarna rinna helt ljuslöst och stilla, bara av sig självt. Alldeles odramatiskt. Det är så cp, som att man inte har nån kontroll alls över sin kropp... Tur att det finns några slags spärrar och det oftast inte händer bland folk utan mest bara in the privacy of my own home. Nä fy den här dagen har varit en menlös rekreationsdag som gärna får ta slut.

Och nu är det här dagen slut!!!!
YES. Ska ta mig en legrigan och onanera mig till sömns.
/WERKIN' GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar