2013-10-07

Ang. Hål jag tål

Fuck, jag måste skriva lite mer nu känner jag!!! Det är nämligen så att jag gick och köpte en flaska rött. Japp, jag hade legat inne och vridit mig i apati hela dagen, men vid halv sju fick jag ett ryck! Sminkade mitt ledsna fejs asmycket vilket resulterade i att jag såg sjukt het ut och joggade sedan ner till systemet. Tio i sju kom jag ut med en flaska rött för fyrtionio spänn. Plötsligt kände jag att jag fick oväntad stuns i stegen, kraft i själen, färg på kinderna (nåja jag hade redan det pga en härlig korallig krämformula från Mac) och så vidare. Begav mig hem igen, lagade slottsstek med sås och kokt potatis och inväntade mitt middagssällskap. HAHA är det inte helt sjukt. Känner hur jag blir mjuk och nöjd i kroppen av vinet. MMM!

Jag har ätit middag och druckit några glas vin och jag känner att mitt hjärta är helt svullet av hybris! Jag känner mig så sjukt fuckable och som om all världens visdom finns samlad i min lite dimmiga hjärna. Alkohol och kvinnohål, de enda hål jag tål. Den eviga högstadieramsan. Sant, dock.

Lite för långa och hårda kramar,
/WERKIN' GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar