2013-10-18

Guld

Hej facefisters!

Idag var jag och QotN på vår sedvanliga beautyrunda. Med olika visioner drog vi runt på ett par-tre butiker, slutade med att jag fyllde på mitt förråd av ögonfranstippar och QotN köpte ett lättbalsam. Men! Något mer jag fick med mig hem var lite nagelinspiration. Vi träffade nämligen en väldigt uttråkad och pratsam kvinna inne på Body Shop som hade fantastiskt fina naglar. Jag gick genast hem och försökte mig på en kopiering. Låt mig presentera dagens nagel: Svart och guld. Fy fan vad svårt det är att ta bilder på sina naglar för övrigt jag var tvungen att trycka på fotoknappen med tungan, helt sjukt. Hahaha de ser ju rätt fult ut på bilden ser jag nu, det är hundra gånger mer elegaaant i verkligheten. I ärlighetens namn. Nu ska jag gå och skrubba ansiktet och lägga på en sminkkaka.


Kram och god kväll
/WERKIN' GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar