2013-10-02

Gnaget

Kollade på min sanning med Marie Göranzon. Tre av fem emogubbar. Min mamma brukar alltid citera den intervjun "den svåraste rollen att spela är den som mamma" åhhh orka med det där skuldbeläggandet av mig för att jag blev född liksom? Vad ska jag göra nu då? Är det detta som kallas för att ha tråkigt? Isf är det väl meningen att det ska komma nån slags kreativitet ur detta tillstånd eller? Det enda som har hänt är att jag smsat några vänner "ska vi supa?" ahhh så dåååålig jag ääärr

Skulle kunna laga mat också men har precis målat mina naglar. Rekommenderar ingen att måla naglarna med tremor hehe. Måste gnaga bort det som hamnar omkring nageln vilket inte känns så värdigt. Jag lägger upp en bild på resultatet så kan ni ju skratta



Typiskt mitt lilla liv också att jag ville ha mörklila nagellack och så var det svart :PpPPpPP

Ah jag hade typ en poäng med detta inlägget jag undrar vad fan det var. Hoppas inte denna bloggen kommer bli som en blogg där blogginnehavaren bara skriver exakt vad den gör hela tiden "nu har jag träffat nussan på en powerwalk och nu ska jag tända ett doftljus och sen ska jag äta räkmacka på sturehof" för det är så jävla astrist. Extra trist med denna bloggen eftersom vi inte gör ett skit LOL

Hejdå återkommer med största sannolikhet väldigt snart /QotN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar