2013-10-02

Fuckface

Hallå alla golliga balobis!
Trot eller ej, men detta blev ändå en bra dag. Mötte upp (öhh minns när jag konfronterades med detta uttryck första gången. Minns ni när Blondinbella var ihop med sin första kille Marcel? De höll hela tiden på och "mötas upp" på olika ställen och han gav henne olika presenter typ en trenchcoat med ett hjärta på skärpet. Kan man ens säga möta upp? Låter som en sån där felöversättning från engelska. Eller är det "komma upp med ideer" som är fel? Aja) Werkin Girl och vi hasade runt på Åhléns i 15 år. Sprayade på oss parfym med olika bisarra dofter. Luktade på bland annat Britneys parfym, den var en besvikelse :( 

Angående parfymer: dejtade en kille en gång som var så himla snygg. 2 meter lång från Bosnien. Höll på och träna crossfit och äta proteinpulver till frukost osv. Dejta är f ö att ta i, vi sågs utanför hans lägenhet en gång och det var av en slump. I alla fall, hans parfym var så sjukt god. Svimmade av kåthet varenda gång jag luktade på honom (vilket var max var tredje vecka när han behagade höra av sig). Den relationen är dessvärre över men har inte slutat tänka på hans doft. Så fort jag har möjlighet sprutar jag på mig lite Chanel Blue. Var dock så osäker på om jag skulle köpa en herrparfym. Vill inte lukta herr. 

Kontaktade då en doftkonsult (asså jag frågade tjejen på chanel på Åhléns) och hon redde ut vad det var jag gillade på ett helt underbart sätt. Det jag gillade var tydligen sandel- och cedarträ (?), åh dessa insikter om ens preferenser! Hon berättade även att det fanns en kvinnodoft med de här träbitarna i men med lite olika blommor också, nämligen Chanel Chance. Tydligen lite mer ladylike med blommor i hehe. Tycker ju att herrvarianten är godare men det är kanske bara för att jag minns bosniern och hans härliga crossfitmuskler? Varför har jag skrivit det här? Jo just det, ville bara säga att jag har parfymen på mig just nu och jag gillar min doft.

/QotN 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar