2013-10-28

Emolimbo

Jaha jag har suttit och jobbat lite och fick ett samtal av min terapeut som undrade om jag bara hade missat mitt läkarbesök idag eller om jag hade ångestballat ur och inte dykt upp. GUD hur ska man hålla koll på alla läkarbesök och terapisessioner och shit. Hade alldeles glömt. Till ett annat ämne: Nu var det nog två hela veckor sedan jag senast tänkte att det vore bäst att bara dö. Wow en sån uppiggande känsla! Dock: Det betyder att jag måste leva. Och det vet jag fortfarande inte hur man gör.

Mvh
/WERKIN' GIRL i emolimbo

1 kommentar:

  1. En liten bit från låten Ol' man river kanske stämmer in här:

    I get weary and so sick of tryin'
    I'm tired of livin', and afraid of dyin'
    But Old Man River, he just keeps rollin' a
    Old Man River, he just keeps rollin' along

    SvaraRadera