2013-10-27

Emoanpassad karma

Något fantastiskt hände mig och QotN igår när vi hade varit och ölat oss en öl. EN öl that's right! Du såg rätt. Så härligt att inte vara slav under alkokicken och tvångsdricka tre till och toppa det med en trött GT i högt plastglas och sen springa in på nån klöbb och bli slapped around av någon dick och röka två paket cigg. Jag ska sluta tjata om hur många enheter alkohol jag (inte) druckit varje inlägg men som ni kanske förstått är jag mycket nöjd med denna utveckling och jag måste vältra mig lite i den nu medan jag kan! Hur ska en annars orka hanka sig fram va. JAJA detta skulle inte handla om att dricka bärs, nej nej, jag skulle berätta om det fantastiska! Vi råkade snubbla in i en sån där tillfällighet som gör att man i efterhand ba känner: VAAA HÄNDE DET HÄR tänk om jag inte varit just här just nu då hade detta aldrig hänt JAG ORKAR INTE!!! Gud jag önskar verkligen att jag kunde berätta vad det var men jag känner mig så nervös för aina så det får vi spara till jag vet inte nån årskrönika eller så för vår egen säkerhets skull. Det var i alla fall något som genererade enorm lycka för oss, och som fick oss att misstänksamt stirra runt i rummet som om vi letade efter något. Finns emokarma?! Det var det värsta.

Det är väl inte precis som att jag är nån slags filantrop och det är inte så ofta jag egentligen genererar någon förbättring i andra människors liv, men jag tänker ändå att vi som haft det lite risigt i life förtjänar en skänk från ovan eller två då och då. Lite som när jag har en rejäl depp, då får jag fett jävla dålig hy också? Gärna också att det trillar in någon inkassokrav som jag inte kan komma på andra sätt att få bort än att sälja mina gamla använda trosor typ. Eller bara fråga mamma om hjälp, men ni fattar. Det borde rimligen vara dags för ett uppsving då kan man tycka, när man utöver att man vill dö dessutom får besked om att ens hud i fejset hunnit före till bårhuset... fäk. Men! vips så kommer det en liten present från någon högre makt eller bara sinnessjuk slump. Åh mitt hjärta sväller och kollapsar när jag tänker på det! Fuck den där skiten med att "goda saker händer goda människor" eller ja varför inte "den som gör gott får gott". Ny regel: "Den som mår skit får gott". Yes yes yes

<3
/WERKIN' GIRL

1 kommentar:

  1. En dyr väska? Fylld med cash? Och 100 gram finhasch?!

    SvaraRadera