2013-10-01

Cymbaltadagboken #2



Det har alltså idag gått en vecka sedan cymbalta dök upp i mitt liv. Hej, vad tiden går. Det är så himla svårt att veta ibland hur mediciner tar. Vad beror på vad liksom? Jag måste säga att jag överlag känt mig ganska harmonisk. Inga panikattacker eller gråturballningar. Försökte gråta lite i duschen förra tisdagen efter en jobbig händelse men det blev inget. Vad gäller hjärtklappningen, som var det främsta skälet till att jag bytte från venlafaxin till cymbalta, så kan jag konstatera att den mycket framgångsrikt har lugnat ner sig! Har inte känt av några otrevliga biverkningar förutom en aning torr i munnen första dagarna. Vad gäller ångest och sån skit så är den så klart kvar, men har lyckats hålla den hyfsat på replängds avstånd. Det dyker inte upp i helt omotiverade situationer i alla fall, som typ när jag sitter på tunnelbanan eller är mitt bland vänner. 

Det var allt om cymbalta idag. Vi ses igen om diskuterar samma ämne vid tillfälle.
KRAM /WERKIN' GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar