2013-10-26

Ligger i sängen och lyssnar på P1 sändningsuppehåll

Positivt
- Att mitt fejs inte ser ut som skit
- Drack bara två folköl ikväll trots att det fanns en bib vitt och massa bubbel i rummet
- Att jag orkade hänga en hel kväll med människor trots att jag var nykter
- Levt på en diet av mackor och jordgubbskräm i en vecka vilket oväntat har gjort mig slim

Negativt
- Att jag inte pallar lyfta blicken från datorskärmen pga mitt hem ser ut som ruttnande skit med gamla snusdosor överallt, kluster av disk och gamla mensade trosor, måste ta tag i denna skit innan den växer upp i sängen över ruttnar sönder mig också
- Har sjutton spänn på kontot och 0 incoming
- Att jag egentligen inte orkar hänga/prata med nån
- Orkar inte ta bort sminket men ärligt vem gör ens det?? Herregud..

Kvack nu är klockan redan fyra, okej bara en timme kvar tills U.B stänger vilket borde betyda att jag får besök snart, så himla mysigt. Yes gött en till grej på pluslistan. Kram på er alla boosters out there.
/WERKIN' GIRL

2 kommentarer:

  1. laura (fd. Anonym)2013-10-26 16:00

    usch sitter här och gråter över hur jävla torftigt och meningslöst livet är. har dessutom på nån svt2-dokumentär i bakgrunden som i vanlig ordning är SJUKT deprimerande, med gamla östeuropeiska gummor som har levt det hårdaste livet man kan leva och inte känt nån glädje på 100 år. men det är iaf lite trösterikt att läsa er blogg, som vanligt. tack tack tack

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä usch! Slit dug från de ryska hummorna genast. En gång råkade jag kolla på en doku som hette bully när hag var depressed i mitt hem. Fy fan det var den mest ångestframkallande skiten jag kunde gjort! Rekommenderar för lugnande effekt: two fat ladies eller valfri naturfilm. Lever sällan som jag lär men det har väl aldrig hindrat mig från att ge råd. Stay emo Laura.

      /werkin' girl

      Radera