2013-10-02

Bjuder på ett destruktivt gammalt sexminne

NICKNAME Svampkillen

ÅLDER 36 at the time. Vi hade en förvirrad konversation om ålder och det kändes lite som att han kom i brallan och svalde sin egen tunga samtidigt när jag sa min ålder. Ja han hade väl alltid drömt om att få pippa nån i sin ungdoms späda blomning kan jag tro.

KATEGORI Smal snällis med långa fingrar

EVENTUELLA EGENSKAPER Spelade trumpet och hade turnerat runt med nån jävla dansgrupp som höll på med modern dans. Lite avtändande helt ärligt men vad gör man.

MÖTESPLATS Debaser Slussen

UPPRAGGNINGSSÄTT Första gången jag kom i kontakt med denna man var alltså på Debaser Slussen. Han var där som något slags bihang till min systers vänner. Märkte snabbt att han var intresserad, men han var patetiskt blyg så klart. Jag var uttråkad av bara fan och dessutom dissad av snubben jag för tillfället var dödligt kåt på så life var väl inte great direkt. Väl i rökrutan, detta mecka för uppraggningar, närmar han sig diskret. Vi börjar prata om något fluff och röker våra cigaretter. Han ställer sig nära och frågar en massa frågor om mig och mitt lilla liv. Berömmer min klänning. Han vill att vi ska byta nummer, jag går uttråkad med på att ta hans nummer och lovar att höra av mig i veckan. Precis efter att han skrivit in numret i telefonen ringer min lur och det visar sig vara snubben jag deppar över! Han säger att han sitter i en taxi utanför Debaser och att jag ska skynda mig dit så drar vi hem och knullar! Jiho, tänker jag och puttar danskillen åt sidan och springer till taxin. 

Några veckor senare blir jag dissad av knullkillen igen och jag deppar och surar. Ringer upp danskillen från debban och föreslår att vi ska ses på en bar och ta en öl. Jag sminkar min jättelänge den kvällen. Tar på mig svart kattig eyeliner och målar läpparna mörkröda. Klär mig i något svart tajt och ett par högklackade kängor. Vi ses, han är skitnervös, jag skiter typ i det och bara babblar om mig själv och häller i mig bärs som värsta narcissisten. Får reda på att han jobbar som busschaufför. LOL. Mina polare spelar på Riche så jag föreslår att vi ska dra dit och kolla. Han skjutsar mig på sin fåniga lilla cykel och vi hänger där ett tag. Jag vimlar runt och hänger tills jag blir uttråkad. Pendlar mellan hybris och självhat. Lokaliserar danskillen och väser: Nu drar vi hem till dig. Han spärrar upp ögonen men tvekar inte att springa ut på gatan för att hejda en taxi.

TRANSPORT Ut på gatan, in i taxi, minns typ inget från taxin förutom att jag blabbade på om nån sörja och han såg nervös ut. Jag tror att jag lade handen på hans lår vid något tillfälle. Han flämtade till.

"FÖRSPEL" Jaha, väl framme i hans lägenhet i Årsta som han visar sig dela med en polare kommer en liten överraskning. På varenda yta i hela lägenheten ligger stora tidningar med trumpetsvamp på. Heeehhh ja jag håller på och torkar svamp... vi var ute och plockade igår mumlar han och hämtar varsin öl. Jag lollar inombords och slänger mig "sexigt" i soffan och gastar Jaha, blir det nån musik eller??? Han halvspringer in i sitt rum och slår på nån funky music. Jag måste varit jävligt full för under tiden tar jag av mig klänningen och brer ut mig i soffan iklädd strumpbyxor och BH. Inte den sexigaste looken kanske, och extra märkligt mitt där bland all svamp, men han höll ju fan på att balla ur när han dök upp i rummet igen, vilket förstås var som blomsternäring för min övergödda ego.

LIGG Jag tror att vi sexade oss lite där på soffan men på något vis hamnade vi till slut i hans sovrum. Hans säng var det mest värdelösa jag skådat i hela mitt liv - jättehög (varför????) och jättesmal. Och hård! Som en liten smal planka. Inget täcke utan istället en hemsk ullfilt. På denna planka hade vi alltså sex. Jag var full och ganska deppig, vilket brukar resultera i en ganska urballad sexshow, och denna gång blev inget undantag. Han kommer, inte jag. Jaja. Vi somnade så småningom. Vaknar mitt i natten av hans eh... bultande lem. Vi har analsex där under ullfilten. Han kommer. Jag somnar igen. Bah.

UNIQUE SELLING POINT Ja det skulle väl vara den moderna dansen och trumpetsvampen kanske? Minns inte sexet som speciellt revolutionerande. Han var rar och snäll men inte så eldig eller intressant.

KVARSTÅENDE KÄNSLA: Kände mig så jävla trött och destruktiv dagen efter. Detta var ett riktigt jävla onödigt knull, enbart utformat av mig själv till mig själv för att jag skulle må så dåligt som möjligt. På morgonen dagen efter ville han bjuda mig på frukost, men jag avböjde artigt. Han propsade då på att jag skulle ta en kopp kaffe i alla fall, och han diskade sin favoritmugg till mig. Gick hem och ville ta livet av mig.

RESULTAT AV STALKING Stalkade inte ett smack. Han smsade några gånger, jag svarade inte. En gång på fyllan råkade jag ringa honom när jag skulle ringa en kompis som hade samma namn. Idiot! Som tur var svarade han inte. Fick däremot ett sms efter ett par timmar där det stod att han var i Berlin och att han hade blivit jätteglad att jag hade ringt. Ville ses igen. Stackare :( Jag svarade att jag hade ringt fel och att han skulle ha en trevlig fortsatt semester, sen raderade jag hans nummer. Han hörde inte av sig igen.

Xoxo
/WERKIN' GIRL

2 kommentarer:

  1. Hahah, bästa jag har läst idag... Stackars kille :')

    SvaraRadera