2013-09-23

Saker som gjort mig ledsen och besviken idag

- Att jag vaknade upp ännu en morgon
- Jag fick inte sitta på tunnelbanan
- Kom en timme försent till doktorn
- Det var så kallt och mina äckliga små tofflor gjorde ont
- Pingvinstången som jag köpte för att trösta mig var hård som sten
- Min granne frågade om "gentjänster" för att han hjälpte mig när det var emokaoz i helgen
- Min lugg såg för fluffig och bred ut
- Tanken på att jag inte är gift med en rik man och kan lalla runt som Maria Montazami tex
- När jag fick för mig att alla hatade mig och skickade sms till fyra av mina vänner "Hatar du mig?" "Hatar Danne mig?" så fick jag inte medlidande utan bara hån
- När jag skulle laga mat hade jag inga kryddor men kunde inte heller sno av mina grannar för alla var i köket så min köttfärssås smakade inget.


Det var nog allt för idag. Kramar från er Queen of the Najt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar