2013-09-23

Queen of the Najt rapporterar från Single Ladies Life

NICKNAME Dickslap

ÅLDER Enligt vederbörande 27, men enligt birthday.se 26. Förvirrande.

KATEGORI Förvirrad hipster med klädsam lindrig ångestproblematik

EVENTUELLA EGENSKAPER Snygg! Betydligt snyggare än vad jag förtjänar.

MÖTESPLATS Debejser Slussen

UPPRAGGNINGSSÄTT ÄGIGT. Undertecknad stod i ett hörn och glodde ut på den stressade och fulla folkmassan. Klockan var kanske kvart i tre och det var så att säga sista rycket. Ser en kille som ser snygg ut. Det som är framträdande var att hans ögon var extremt mörka. Som två svarta hål. Läste vid tillfället Lasermannen för tredje gången och var mycket engagerad. Min tanke var shiit han har lika mörka ögon som lasermannen. Honom ska jag ha. Vinglade fram och följande dialog utspelade sig:
QotN: Hej. Jag har tappat min telefon men det gör inget. Är HIGH ON LIFE! Har du en cigg?
Dickslap: Ja. Det var tråkigt att höra. Jag är hög som ett hus.
QotN: Okej soft. Är du centerpartist eller?
Dickslap: Nej, jag röstar på vänstern.
QotN: Okej, vilken tur. Ofta mycket centerpartister här. Ska vi gå eller?
Dickslap: OK.

TRANSPORT Promenad till gamla stans tunnelbana under vilken Dickslap ville HÅLLA HANDEN! Man ba LOL vad tror du att vi sysslar vi med eller? Därefter tunnelbana till Vasastan. Promenad i gryningen. QotN var high on life och erövringshybris och drog alla mina bästa historier vilket var slöseri. Dickslap sa att mina fräknar var fina och att han älskade mig.

"FÖRSPEL" På vägen in genom porten väste han "Du får göra vad du vill med mig. Du får skada mig om du vill" Jag ba nääää aldrig att jag skulle skada ditt vackra fejs! Rökte gräs i hans soffa och han tog av sig kläderna omedelbart. Så praktiskt.

LIGG Bra penis vilket alltid är en trevlig överraskning för en single lady. Penetrationen höll på för länge men jag var ju ändå avdomnad i halva kroppen så det gjorde varken till eller från.

UNIQUE SELLING POINT Mycket ovanlig usp! En sån man kan ta fram ur sin gamla minnesbyrålåda om man vill tänka på något kul som har hänt en. Såhär: När undertecknad körde sin vanliga avsugningsshow väste han" Slå på den". Jag ba "nää jag skulle ALDRIG göra så mot din välformade penis" men jag var väl inte direkt svårövertalad egentligen. Således: jag örfilade hans dicky. Hårt! Flera gånger!

KVARSTÅENDE KÄNSLA: Kände mig som en stark uppraggarkvinna som hasar runt i staden och väljer offer att ragga upp. En riktig krigarkvinna. En Queen Of The Night. Fick även en nytändning när det gäller små smala svåra män. Har jobbat i andra genres ett tag men detta gav absolut mersmak!

RESULTAT AV STALKING Relativt lättstalkad. Krävdes visserligen lite spionage i trapphuset men har man inga andra hobbies är det väl okej.

Over and out! /Queen Of The Night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar