2013-09-26

Målbilder

Kvällens målbild: ett rum i typ eftermiddagsljus. Inga aggressiva lampor utan solen alltså. Svalt i rummet. Skön bred säng som är så skön att det känns som man ligger i luften. Känns inte som man har en kropp ens. Dämpade ljud, ev total tystnad har inte bestämt mig. Sjuksköterskor som tassar omkring. (Tänkte skriva "med svala händer" men känns som världens mest omotiverade klyscha. Vem bryr sig dom ska inte röra mig ändå) Intravenös tillförsel av glukos samt olika lugnande och sövande medel. Bara ligga där och flyta omkring i en bomullshög. Inte bry sig om nåt. Inte ha en kropp heller bara fluffa omkring som en nöjd och neutral hjärna. Tills man säger ok allt är lugnt jag klarar det själv. Och just det, det ska även finnas en administratör som löser allt det praktiska typ telefonräkning och kåravgift och skit.

Avföljde precis Rihanna på insta, känner mig så lättad. Nu stämplar jag ut hoppas på bättring imorron.

/Queen of the Najt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar