2013-09-30

Lite mer om Lergigan

Måste lägga till lite info om lergigan som gjorde mig helt utslagen hela fredagen förra veckan. Jag älskar dom! Igår kväll när jag skulle sova kände jag mig spattig, nervös och olycklig. Hjärtat bankade på i hundraåttio och katastrofscenario efter katastrofscenario spelades upp i min hjärna. Kände extrem skräck för framtiden och var övertygad om att det enda rätta är att försöka undkomma framtiden genom att dö. Då tog jag en halv tablett lergigan. Det tog ungefär en halvtimme, sen kände jag ett mjukt lugn komma över mig. En stilla dåsighet lugnade ner det oroliga hjärtat och katastroftankarna sjönk stilla åt sidan. Somnade in i en behaglig dvala och vaknade INTE på kvällen dagen efter utan i vettig tid, det vill säga klockan nio i morse.

Är så nöjd med detta. Känner att det finns hopp. Kanske kommer att få sova normalt, kanske kommer att slippa bli hetsig och skräckslagen innan jag somnar. Kanske!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar