2013-09-28

Lever life igen


Har nästan återhämtat mig från den dvala som orsakades av överdoseringen av legrigan. Så jag var faktiskt ute och åt brunch nu på förmiddagen, som vilken härlig sund person som helst! Efteråt gick jag och handlade mat och sedan smink.

Visionen: Perfekt form på läpparna. Jag tycker redan att mina läppar är nära perfektion men det finns alltid rum för förbättring. Exprimenterandet med individuella lösögonfransar har pågått under en tid men av nån anledning har jag lyckats göra fel fram tills denna stund. Varför fattade jag inte att man skulle limma fejkfransarna på sina egna fransar? Hela tiden har jag försökt få de små tipparna att fastna på mina ögonlock vid fransrötterna, lönlöst, ska tilläggas. De vrider sig och ramlar av som bångstyriga daggmaskar. Tänker nu satsa på att göra om och göra rätt så att jag kan äga alla ikväll med min snygghet, mina svulliga läppar, mina fluktande fransar.

Kram
/WERKIN' GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar