2013-09-30

Helt vanligt sex

Igår kväll hände en mycket märklig sak. Kände mig sopig på eftermiddagen, tog en atarax och sov fyra timmar. Ni vet känslan när man bara inte pallar med sin sopiga hjärna? Så smart att sova på dagen då. Därefter tog jag kontakt med en, vad ska man kalla det, sexbekant? Tänkte att denna dagen kan räddas med lite tröstsex och detta är en snäll individ. Vid tio kom han till mig.

Sen hände det sjukaste: jag hade helt vanligt sex. Fanns inga inslag av att jag låg med honom för att straffa mig, inget fejkande för att impa på honom, inget tröstande i det, inget överdrivet, ingen flykt, inga överskridna gränser. Bara helt vanligt härligt sex. Är mycket ovan vid denna känsla. Det är inte så att jag inte njutit av sex tidigare, men det har alltid fyllt någon ytterligare funktion i mitt liv än bara att det är najs. Nu var det bara meganajs. Går runt och känner som jag bär på en hemlig sexskatt. Så skönt.

Nu sitter jag i skrubben och låtsasjobbar igen. Så skönt att vara på benen. Kram/ QotN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar