2013-09-26

Framsteg: ute i världen igen

Nu sitter vi två stjärnbloggare på ett lyxigt fik och unnar oss koffi och andra goda saker.

Dagens outfits

Werkin' Girl: Ansträngt mig med sminket idag. På huvudet: Konstig liten bulle, ungefär som legolas. Vit skjorta med uppkavlade ärmar, sladdriga vida jerseybyxor, svarta ruttnande tygskor med tjock rågummisula. Classy svart kavaj från Ralph Lauren och skruttig ryggsäck innehållandes hipsteraccessoarer.

Queen Of The Najt: Har också smink! Har dock glömt mitt puder på en fest i helgen som jag blev så full på att jag rusade därifrån. Tur att jag fick med mig deon för annars hade jag luktat illa. Grå sladdrig t-skjorta, svarta sladdriga byxor och converse. Mycket nöjd med looken men vill komplettera med en hoodie. Men vilken färg? Grå eller vinröd?!

Övriga anteckningar

Vill ge er en uppdatering om mina (QotNs) kontakter med vården. Träffade snälla allmänläkaren i tisdags och han ba okej nu ska vi skicka en remiss snabbt till psyk, jag ska personligen ringa och se till att du inte får din gamla läkare som verkade gränslös. Gick därifrån mycket lättad. Senare på kvällen ringde det på min nalle från ett landstingsnummer...

Yes! tänkte jag, fan vad snabba de var. Svarar och en jävla svada följer "åhhh hej vilken tur att jag fick tag på dig nu har jag fått en remiss till. Var är du? jag har saknat dig. Känner mig så avvisad för att du inte kommit till våra träffar. Jag har väntat på dig, jag visste att du skulle komma tillbaka till mig." Då har remissen hamnat hos min gamla GALNA läkare igen! Som är TOTALT gränslös. Dit jag INTE ville gå. Fack alltså, jag blev så konflikträdd att jag bokade en tid där vi ska prata "både om mina och hennes känslor".

Mycket besviken. MEN! Nu hände precis följande! En annan mottagning hade fått min remiss och jag får tid idag. Om 50 minuter. Så spännande. Nu kommer domen.

Herre min je det är mycket nu. Kramar från era psychobithes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar