2013-09-25

En patetisk uppsminkad mes

Jaha då sitter man här som en patetisk liten mes helt uppsminkad. Var ute i sammanlagt sju minuter innan för det kändes som att den här arga kalla luften inte ville mig väl. Annars har jag på min lista att gå ut en promenad. Det är för fan det tipset ALLA människor ger, både odeprimerade och deprimerade (hehe bra indelning av världens folk mer adekvat än typ ras. Kan ge detta tipset till polisen i Skåne? Ba plz psykiatriska diagnoser är ett mycket bättre sätt att förutspå brott (OBS parentes i parentes detta menar jag på allvar) än ras ni kanske kan samköra polisregistret med TakeCare, då får ni veta alla som har tvångstankar och alkoholproblem också. Bara göra en screening: vem har avvikande levervärden och sen ta in dem på förhör, något fuffens har de säkert gjort på fyllan) ger när man är ledsen. Gå ut en promenad! Det störigaste är också att det funkar. Det är nästan provocerande; man har så mycket sjuka och hemska tankar och så löser sig det mesta bara man går en jävla powerwalk. Kanske man skulle göra det? Nä skoja nu har jag messat ett tröstligg så denna kvällen kanske blir nåt bra ändå.

Fick precis ett sms som muntrade upp mig: "kan du ge mig ett hett tips i sminkdjungeln? Nån bra att ha sak?
Naturligtvis var det från en kille som skulle köpa till sin flickvän. Hur jag vet det undrar ni? Därför att real women talar inte om smink som något som är bra att ha.

Saker som är bra att ha
- Ett hem
- En någorlunda god relation till sina föräldrar
- Ett SL-kort
- Ett glatt humör

Ögonskuggor med mera är liksom plus minus noll att äga. Det själva KÖPANDET som är behållningen med sminkkonsumtion. Det vet väl alla eller?

Saker som inte är bra att ha
- Klamydia
- Otrevliga och krävande grannar
- Ett missbruk
- En tråkig attityd

Många stora varma kramar, er Queen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar