2013-09-25

En desperat kvinnas googlingar

Här kommer en rapport från min unkna säng (alltså HUR praktiskt att man kan blogga från mobilen! Den deprimerades dröm. Så demokratiskt alla ska med osv!!) som jag nu legat i de senaste 19 timmarna. I denna säng har jag kollat på Hollywoodfruar, ätit chips med dipp (borstade inte tänderna igår FY FAN för min mun nu) och lyssnat på olika poddar. 

Hade en riktig skitdag igår. Fick bland annat för mig att alla mina vänner hatade mig och för att inte lösas upp i ångest skickade jag sms till mina 15 närmaste (LOL skoja ba 7 då) vänner med en fråga om de var arga. De var de såklart inte men en del blev arga för att jag frågade om de var arga. Jaha då var jag ju tvungen att fråga igen om det var helt säkert att de inte blev arga för att jag frågade om de var arga och ja ni förstår sånt tar ju på krafterna.

Eftersom att jag trots allt är en driftig typ bestämde jag mig för att avsluta dagen vid åtta. Var också mycket nöjd över det faktum att detta är möjligt. Man tar bara en tsk av olika lugnande och sömntabletter vid den tiden man tycker är lämplig för dagen att ta slut (i detta beteende ligger en fåfäng önskan i att allt ska vara bättre imorron man ba "IDIOT lär du dig aldrig det blir aldrig bättre imorron!!!!") och sen lägger man sig och väntar på det grumliga myztillståndet som kallas sömn. Sagt och gjort. Detta gjorde jag. Men!!!! Det är ingen slump att jag kallas Queen of the Najt (av mig själv) för trots min rejäla dos av pills så somnade jag inte!! Alltså fatta frustrationen!! Så FRUKTANSVÄRT trött på min hjärna var jag att jag bara ville få vila från den lite. Men nej det ville inte denna bångstyriga kroppy. Så jag låg där, sur och besviken, och googlade olika saker som kanske kunde hjälpa mig. Ni ser ju? Alltså vad är jag för idiot egentligen? 



Aja tur att man har tålamod iaf. Nu ska jag gå upp ur sängen, mest för att jag inte står ut med chipssmaken i min mun. Sourcream + ranchdipp var lite too möch. 

Hasta la vista /Queen of the Najt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar