2013-09-28

Det darrande lövet

I tisdags sa min snälla doktor att jag skulle höja venlafaxindosen till 150 mg istället för 75. När jag började med medicinen i maj så fick jag lite besvär med skakningar men det som plågade mig mest var svettningarna. Jag var helt blossande och varm och konstigt. Luktade konstigt.

Var därför orolig att jag skulle bli svettfia igen nu när jag höjde dosen. Så blev som tur är inte fallet. Däremot! Skakningarna! Jag skakar så mycket. Ligger nu i min säng, har jättemycket hjärtklappning och skakar som en liten ensam fågelunge. Så konstigt. Skulle dricka mjölk innan och skakade så mycket att jag spillde. Försökte filma men det fastnar liksom inte på film. Det är liksom som inre skakningar. Fy. Hoppas det går över snart. 

/QotN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar