2013-09-26

Cymbaltadagboken #1



Ja! Jag reserverar mig för era äckelkänslor mot bilden och i förlängningen mot mig. Rikta dom någon annanstans. Nedan kommer jag att lista mina erfarenheter och upplevelser av cymbalta hittills. Informationssamlandet har endast pågått i 24 timmar, så om det verkar lite torftigt så kan du ju gissa varför.

1. Uppskattar färgerna på kapseln. Limegrön har väl aldrig varit någon favorit, men kombinerat med mörkblått fungerar det oväntat väl.

2. Biverkningar hittills: Noll. Min vanliga mongoloida hjärtklappning har fortsatt som vanligt, dvs i racerfart typ 190 bpm, men kan knappast skyllas på den nya medicinen.

3. Jättetrevlig effekt som jag upplevde igår är att man blir härligt sömnig någon kvart efter intaget. Perfekt att trycka när man krypit ner i kojen alltså, men inte så optimalt om man tar den under dagens mer aktiva timmar.

/WERKIN' GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar