2013-09-25

Ångestfylld hora eller ångestfylld madonna?

Några tankar om sex och ångest. Och snubbar. Snubbar är för det mesta ganska enkelspåriga, för att inte säga korkade. De tror att man måste vara antingen eller. Söt och snäll eller knulltörstande vamp. Hora eller madonna. Ja you know the drill. När jag var en single lady använde jag ofta sex som en kombinerad självmedicinering och straffverktyg. Exempel: Nu mår jag värdelöst så nu ska jag ligga med nån som är ännu värdelösare för att straffa mig själv alternativt Jihoo jag är queen of the world, nu ska jag knulla alla jävla killar och äga dom. Eller den lite snällare varianten: Usch nu mår jag inte bra, nu vill jag bara att någon snäll kille ska ta hand om mig.

Kanske inte så konstigt att de stackars killarna inte fattar ett skit när man beter sig på det här sättet. En kille som jag brukade ligga med förr, vi kan kalla honom M, brukade ge mig den ultimata bekräftelsen för stunden, nämligen typ "Gud du är så snygg, du gör mig så kåt, du är alltid så jävla kåt jag älskar det" eller efter den korta tiden han hade tjej "Ahh gud vad jag har saknat dig, jag tänkte på dig när jag och min tjej hade sex, du är så jävla sexig" etc. Jättehärligt för stunden, men tyvärr var det så att jag var kär i killen i fråga. Inte lika fett när man lite trasig, bakfull och förvirrad lommar hemåt dagen efter med en cola i ena näven och en tröstcigg i den andra, stinkandes av whiskey och sperma typ. Minns att jag brukade gå hem och lägga mig i badet och gråta en skvätt.

Lyckas man däremot vara tillsammans med någon riktigt länge händer något helt annat. Man tappar all sin horighet och blir en fullblodsmadonna. Ens snubbe har sett en böla i ångest, pliktskyldigt skölja ner sina mediciner med ett glas vatten som han försett en med varje kväll, ligga och stinka dag efter dag i soffan eftersom man inte förmår lämna huset. Och vem vill knulla knyttet liksom? Nej just det, ingen. Speciellt inte knyttets kombinerade pojkvän/skötare. Således blir man som ett barn. Man får helt enkelt förtränga sina sexuella behov och kapitulera till ett platoniskt förhållande tills den värsta perioden lagt sig. Problemet är ju att man inte vet när den värsta perioden lagt sig och huruvida det faktiskt är värt att vänta på. Under tiden: Skuldmedvetet onanerandes med ett ensamt finger för att tvinga sig själv att kunna sova nån jävla gång.

Vår tids unga tjejers dilemma - ångestfylld hora eller ångestfylld madonna? Välj din kategori och stanna där, så slipper de stackars killarna springa runt som yra hönor och klia sig i huvudet.

/WERKIN' GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar