2013-09-30

Ang att komma i någons fejs



Första gången en kille ville komma i mitt fejs var jag nog tjugo år. Minns att jag blev överraskad. Han klättrade liksom upp och tryckte sina knän mot mina överarmar så att de trycktes ner i madrassen där jag låg på rygg, stod på knä över mig och och runkade sin kuk över mitt ansikte. Jag kunde inte röra på mig. Minns att jag låg där och tittade upp på honom och hans jävla pung och tänkte OKEJ?? Ibland, trots hur mycket man njuter av något eller hur öppensinnad man än är för nya grejer, så ser man plötsligt sig själv utifrån och blir medveten om hur märklig situationen faktiskt är. När jag pratar med mina kvinnliga vänner om det här fenomenet visade det sig att det snarare tillhör vanligheterna än ovanligheterna. Alltså, man har helt vanlig sexytime, båda har det gött, han känner plötsligt att han är nära att komma och hoppar således upp och sprutar sina inte så värdefulla sperms i ens ansikte. Hur ska man reagera då, annat än typ, OKEJ? Och så är han klar plötsligt, men inte jag, och jag får som belöning hitta något att torka av mitt kletiga ansikte på. 

Och jo, jag förstår att detta kan vara sexy. Det är inte så konstigt. Det är enkla regler som gäller. Dn ena är dominant, den andre är undergiven och så vidare, och så alternerar man de rollerna allt efter behov. Men det finns väl inte riktigt någon kvinnlig motsvarighet till det här beteendet. Tänk er att jag rätt var det var skulle känna att oj, nu är jag nära och hoppa upp, sätta mig på hans fejs och komma. Och sen typ, tack och hej leverpastej, nu är vi klara och du kan gå.

Vad hände då, den där gången. Jo, han ställde sig över mig och körde sin grej. Jag hann som sagt tänka OKEJ?? och han började plötsligt skratta och slutade, sa att jag hade sett så jävla obekväm ut och det går ju inte då. Ska han ha en medalj då för att han lyckades identifiera en känsla korrekt? Ja, rynkan mellan mina ögonbryn betyder att jag är obekväm. Bingo. End of story: Han kom helt enkelt någon annanstans, och jag fick uppleva den första av många gånger då en snubbe vill komma i ens fejs.

/WERKIN' GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar